Effekt (HK) | 25 |
Effekt (kW) | 18,4 |
Anbefalt turtall | 5000 – 6000 O/Min |
Sylindre | Inline 3 |
Slagvolum (ccm) | 490 cc |
Standard propell | 11 |
Stammelengde | S: 381 mm / L: 508 mm |
Vekt (kg) | S: 62 / L: 63 |
Motortype | 4-takt |
Suzuki DF25
kr42,990.00 – kr51,490.00
Frakt og leveringomkostninger tilkommer
Først i klassen med rullekam – Disse er de første utenbordsmotorer i klassen som har rullelagre på kam-akselens vippearmer. Dette gir vesentlig lavere friksjon i driften av ventilene.
Offset veivaksel – Veivakselen plassert litt utenfor sentrum av sylinderen reduserer sidetrykk mot sylinderveggen hvor stempelet beveger seg opp og ned i sylinderen. Resultatet er jevnere stempelbevegelse, noe som forbedrer driftseffektiviteten.
Suzuki Lean Burn Control System – Dette intelligente drivstoffstyrings-systemet “spår” drivstoffbehovet ved å overvåke motorens ytelse og drifts-forhold ved å gi magrere drivstoffblanding til motoren. Resultatet er bemerkelsesverdig forbedringer i drivstoff-økonomien.
Enkel snorstart – Innsprøytningssystemet gir lettere start, men Suzuki går et skritt videre ved hjelp av en meget lett snorstart som krever mindre trekkstyrke. Denne starteren gjør den utrolig enkelt for enhver å håndtere påhengsmotoren fordi motoren starter raskere og lettere.
Direkte luftinntak og motordekselventilasjon – En ny motordekseldesign gir direkte inntakssystem med en jevnere, kjøligere luftstrøm som øker motorens effektivitet. Dette, sammen med et nyutviklet luftfilter gir høyere effekt. Svinghjulet hjelper til å ventilere varm luft ut, og bidrar til å redusere temperaturen inne i motordekselet.
Den nye generasjonen drivstoffinjeksjonssystem (Batteri-Less Fuel Injection) – Et utrolig kompakt og lett innsprøytningssystem som er designet for å passe inn i disse utenbordsmotorene uten å legge til unødvendige vekt. I tillegg driftes det uten batteri, men gir fortsatt raskere start, jevnere drift og bedre akselerasjon under alle forhold!
Kontakt oss for mer info!
Modell |
DF25AS, DF25ATL |
---|---|
Merke |